onsdag 1 juni 2011

Ny titel

Shit pommes!
Jag har tagit examen! Jag har fortfarande svårt att förstå detta. Idag blir det att fira med klassen. Detta kräver en del sprit i magen för att lilla jag ska palla med och just nu, med lite sprit i magen, känns det som det kommer bli väldans trevligt. ;) Jag sitter och förförfestar, som jag brukar, och lyssnar på Skepsis senaste skapelse som snaaart är färdig. Jag hoppas andra halvan av Skepsis gör färdigt det sista i nästa vecka. Som ett smakprov har jag här lagt upp texten till den.

Cat in rain

Nice and warm inside
Got all I need
Think I’m gonna hide
In this book I read
And outside the rain is pouring
Like it’s been doing all morning

I take another sip
(From the) cup of coffee
It burns my lip
(Better) take it slowly
Then I see something out there
Freezing in the cold in despair

Ref.
Cat in rain
Out in the the wet
How could I ignore

Cat in rain
I’ll never forget
I’ll open my door

Vers 2
Nice and warm inside
Got all I need
You heard I cried
A desperate plead
Still outside the rain is pouring
Like it’s been doing all morning

I make another scratch
(On your) wallpaper
I’m such a lovly catch
(Now) feed me dinner
I’ll take a nap in your lap
Like it or not I am your cat



Jag skickar även med en riktigt bra låt som går varm just nu.




Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar