söndag 9 januari 2011

changes

Jaha! då börjar vi på ny kula då. Med ny blogg och nya friska tag.
Jag borde vara duktig och fundera ut lite bättre vad mina mål med denna blogg ska vara och vilka mina strategier bör vara för att jag ska nå dessa mål, men då skulle jag ju faktiskt ha nytta av något jag lärt mig från verksamhetsstyrningslektionerna. Och det är inget jag vill bevisa, och duktig är jag väl bara jag lyckas skriva i denna blogg åtminstone någon gång i veckan? Dessutom skulle det betyda att mitt "konstnärliga" jag skulle tyna bort ännu mer, och så kan vi ju icke ha det! Nä det får bli ren och kär "hurellervadjagkännerförblogg", sådär spontan och ostrukturerad. Men det lär ju inte vara så galet spontant om jag säger att jag gärna skriver om mina nöjen, tankar och funderingar samt lägger upp en hel del av mina egna kreationer i former som ljud och bild (inte filmer). Förvirrat? jo, jag tenderar att skapa förvirring när jag ska skriva fyndigt. Hur ska detta gå? Stay tuned!

Det vara allt för mig i denna stund. Nu blir det att spela lite druid i WoW istället för att plugga inför informatiktentan på onsdag. ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar