fredag 21 januari 2011

Renovering

Renovering av kök är nu inlett. Än så länge har jag hyvla ner tre lager tapet och spacklat hål. Jag har redan fått arbetsskador, i form av skinnflådda händer och träningsvärk, men det hör liksom till. Det är riktigt trevligt och rogivande att fixa i hemmet minsann,sambon ligger dock på latsidan och verkar inte minsta intresserad av spektaklet.
Jag håller även på med en serie, får se när den blir färdig. Det är svårt att skapa när man så ytterst sällan får det där skaparsuget. Jag får helt enkelt schemalägga mitt skapande för att det överhuvudtaget ska skapas något. Det känns riktigt sorgligt men vad ska man göra?

Ikväll blir det kvalitetstid med Mr P unt me. Då vankas det vin, naturgodis och filmen "Mary and Max".

Sweet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar